'Aangehaald' (donderdag 28 maart 2024)

28-03-2024

Schimmenspel

Paasontbijt

Schoolfotograaf

Kledingactie

Schimmenspel

De kinderen van groep 8 hebben tijdens de Paasviering het Paasverhaal uitgebeeld met een schimmenspel. Het was mooi om zo kennis te maken met het Paasverhaal, uitgedrukt in beelden. Ook de andere groepen verzorgden een deel van de paasviering met als thema; ‘nieuw leven en/of een nieuwe start’.

Ongeveer 30 ouders waren aanwezig bij de start van de paasviering. Helaas moesten meerdere ouders tussentijds al weg en dat vinden wij toch jammer. Kinderen willen aan elkaar, maar ook aan u, hun aandeel in de viering met trots en plezier laten zien.  U bent dus altijd van harte welkom om tot het einde te blijven.

Paasontbijt

Het is een mooie traditie dat kinderen van de Benedictusschool thuis op Witte Donderdag een paasontbijtje voor een klasgenootje maken. Als de kinderen na de viering aan de ontbijttafel in de klas zitten, wordt het ontbijtje pas overhandigd aan een ander kind. De kinderen hebben vorige week al lootjes getrokken met ontbijtwensen en thuis een  ontbijtdoos geknutseld en versierd waarin het ontbijtje kon worden meegenomen.

Schoolfotograaf

Vrijdag 5 april komt de schoolfotograaf groepsfoto’s en portretfoto’s maken. Wij kunnen nu nog geen volgorde aangeven.

Kledingactie

U kunt vanaf dinsdag al kledingzakken afgeven op school zodat die ook donderdag voor 9.30 uur buiten kunnen worden gezet.

paasschimmenspel 1 paasschimmenspel 1
paasschimmenspel 2 paasschimmenspel 2