'Aangehaald'(vrijdag 8 maart 2024)

08-03-2024

Tevredenheidsonderzoek ouders

Studiemiddag a.s. maandag

Proeflab op reis

De Loet

Tevredenheidsonderzoek ouders

Jaarlijks moeten alle scholen de tevredenheid over school onder de ouders meten. De meting gebeurt met een instrument dat op de meeste scholen wordt gebruikt. De resultaten worden teruggekoppeld naar de Inspectie van Onderwijs. Wij hopen dat u de vragenlijst wil invullen zodat er genoeg response is om het onderzoek voor onze school geldig te laten zijn.

Ik dank u voor de moeite.

Studiemiddag a.s. maandag

Vanaf 12.00 uur zijn de kinderen vrij i.v.m. een studiemiddag voor het team over de verschillende fase van het rekenen. (oriëntatiefase en instructiefase etc.) Zie jaarkalender

Proeflab op reis

Alle kinderen van groep 3 t/m 8 hebben proefjes gedaan met o.a. bieten, kool, azijn, augurk etc. Het was erg leuk om het Proeflab twee dagen in school te hebben, zodat het thema telen, voelen, ruiken en proeven echt ging leven.

De Loet

Kinderen van groep 8 hebben vorige week samen met de bewoners mooie tekening gemaakt en die hangen nu zichtbaar in De Loet. (zie foto)

proeflab proeflab
loet2 loet2