'Aangehaald'(vrijdag januari 2024)

05-01-2024

Vrijdag 12 januari

Beste wensen

Wij hopen dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad en wij wensen u een vreedzaam, gezond en gelukkig 2024.

Schaatsen

Vanaf vrijdag a.s. gaan de kinderen van groep 5-6-7 i.p.v.de gymles op donderdag een aantal keer schaatsen op De Meent in Alkmaar.  Wij hebben bewust gekozen voor schaatsles op de vrijdag i.p.v. donderdag omdat het vervoer van de kinderen naar De Meent op de vrijdag makkelijker is om te organiseren. Wij hebben gemerkt dat voor veel ouders de dinsdag en donderdag lastige dagen zijn om te kunnen helpen op school.

Alkmaar Sport

Wij kregen het volgende bericht van Alkmaar Sport:

Medio Januari zal de tempratuur van de sportzalen worden verhoogd naar +/- 18 graden. We gaan ervanuit dat de kinderen weer in een prettig klimaat kunnen gymmen en het dus ook voor de (vak)leerkracht een werkbare en acceptabele omgeving is.

Peuters die vier jaar worden

Kinderen die komend schooljaar 2024-2025 vier jaar worden en mogen instromen bij de kleuters kunnen worden ingeschreven op school. Inschrijven kan zelfs al vanaf 2 jaar.

Extra ochtend peuterspeelzaal

Met de manager Kinderopvang onderzoek ik of er mogelijk behoefte is om peuters i.p.v. twee ochtenden per week, drie ochtenden aan te bieden. De woensdagsochtend zou er dan bij komen. Mocht u belangstelling hebben voor een derde peuterochtend dan kunt u dat aan Marieke of aan mij kenbaar maken. Wij bekijken dan of er voldoende animo is om een extra ochtend te starten.

Een goed begin.......

Kom lopend of op de fiets naar school en/of laat uw kind(eren) uitstappen op de hoek.

gym gym
backtoschool backtoschool