'Aangehaald' (vrijdag 20 oktober 2023)

20-10-2023

Jaarvergadering oudervereniging

Lotgenotenprogramma’s voor leerlingen

Kledingactie

Versiercommissie

Gevonden voorwerpen

Onesie en vakantie

Jaarvergadering oudervereniging

De oudervereniging heeft een nieuwe datum gegeven voor de jaarvergadering.

Deze wordt gehouden op woensdagavond 8 november en de avond start om 20.00 uur.

Afgelopen woensdag kwamen de brugpiepers bij elkaar op de Benedictus voor een eerste reünie. Er waren veel verhalen en eigenlijk was de tijd te kort om bij te kletsen. De brugpiepers deelden hun leuke, maar soms ook minder leuke ervaringen met elkaar.

De kinderen hebben tips opgeschreven voor de a.s. schoolverlaters van groep 8 en die ons aan het einde van dit jaar zullen verlaten. Tips waren bijv.: koop geen te grote rugzak; ga niet op de grond of de trap zitten; kaft je boeken; wees als eerste in de kantine, want anders zijn de broodjes op; zoek snel een plek om goed te zitten etc.

Bijna alle kinderen misten de Benedictus en ze zouden best nog wel even terug willen naar het vertrouwde gebouw en de eigen groep met hun juffen en meester.

Even aanwippen met rapporten gaan ze zeker een keer doen en we hopen natuurlijk dat het met iedereen goed blijft gaan.

Lotgenotenprogramma’s voor leerlingen

Wij willen u graag attenderen op de lotgenotenprogramma’s voor leerlingen die te maken hebben met echtscheiding en die te maken hebben met overlijden van de stichting Zilveren Maan. In de (pdf) bijlage Nieuwsbrief Heiloo najaar treft u meer informatie aan.

Aanmelden kan tot en met 27 oktober 2023.

Kledingactie

Wij houden 2 november a.s. tot 10.00 uur een kledingactie en wij hopen dat u zoveel mogelijk kleding wilt brengen. De kinderen hebben een gratis inzamelzak mee naar huis genomen maar u mag de kleding ook in andere zakken aanleveren. We vragen u wel om alleen goede kwaliteit schone kleding, lakens, gordijnen, pluche beesten, riemen, handtassen en schoenen als ze aan elkaar zijn vastgemaakt te leveren. Zakken brengen mag al vanaf maandag in de hal van de school.

U kunt uw buren en bekenden natuurlijk ook wijzen op de kledingactie.

Versiercommissie

De versiercommissie heeft Hetloo weer mooi versierd en binnen is het nu (net als buiten) herfst geworden. Dank jullie wel!

Gevonden voorwerpen

In de hal staat een tafel met gevonden voorwerpen. In de week na de vakantie graag ophalen als er iets van uw kind bij is.

Onesie en vakantie

Veel kinderen kwamen in een onesie op school en hadden ook iets lekkers mee als tussendoortje. Deze traditie wordt door de kinderen in ieder geval niet vergeten.

Voor nu:

Veel plezier in de herfstvakantie en tot maandag 30 oktober!

20231020_162813 20231020_162813
terugkom 8 2023 okt terugkom 8 2023 okt