'Aangehaald'(vrijdag 13 oktober 2023)

10-10-2023

Afsluiting Kinderboekenweek

Vandaag werd de Kinderboekenweek feestelijk afgesloten in Hetloo. Door alle groepen werd een presentatie/ optreden verzorgd. De kinderen, de ouders/verzorgers konden genieten van liedjes, drama en gedichten.

De boekenmarkt was weer een succes en kan ook thuis vast met plezier weer worden (voor)gelezen.

Jaarvergadering

De jaarvergadering van de oudervereniging wordt verplaatst naar woensdag 1 november om 20.00 uur in plaats van komende woensdag.

Woensdag 18 oktober ontvangen wij van 5 tot 6 uur onze schoolverlaters van afgelopen jaar. We zijn benieuwd hoe de brugpiepers de eerste weken in het Voortgezet Onderwijs hebben ervaren en of ze inmiddels hun draai al wat hebben gevonden.

Vrijdagmiddag 20 oktober

Een reminder: de kinderen zijn vrijdag 20 oktober om 12.00 uur uit i.v.m. een studiemiddag van het team. Voor de kinderen begint dan de herfstvakantie.

AAN in het donker

Als fietser ben je kwetsbaar in het verkeer. Zeker als het donker wordt, dan is het extra belangrijk dat je goed zichtbaar bent. Daarom steunt Veilig Verkeer Nederland de overheidscampagne AAN in het donker! Hoe sta jij aan?

1. Zet je fietslicht aan
Meedoen is makkelijk! Een handige cue is de straatverlichting. Staat deze aan? Dan is het tijd je fietsverlichting aan te zetten. Ook bij regen of mist is verlichting verplicht.
2. Check je fiets
Is jouw fietsverlichting en -reflectie in orde? Je controleert het gemakkelijk op school met het project Veilig op de Fiets of thuis met de online VVN Fietscheck.
3. Val op met je kleding
Bij regen, schemering en in het donker valt felle​ of lichtgekleurde kleding het beste op. Bij mist ben je beter zichtbaar in donkere kleding. In alle gevallen helpen reflecterende strips ook om beter op te vallen.

Alleskunner - Bericht van de Buurtsportcoach Heiloo

De Alleskunner komt naar Heiloo!

50 deelnemers gaan met elkaar de strijd aan en spelen verschillende gekke, onmogelijke en verrassende spellen voor die felbegeerde prijs: een waardebon van de Decathlon!

Inschrijven via:   De Alleskunner - Sport en Bewegen in Heiloo (https://www.sportenbewegeninheiloo.nl/de-alleskunner)

Wanneer: Dinsdag 24 oktober

Voor wie: 8 t/m 12 en 13 t/m 17

Tijd:

13:30-15.30 voor de groep 8 t/m 12 jaar

16:00-18:00 voor de groep 13 t/m 17 jaar

Locatie: Sporthal Het Vennewater. Het Zevenhuizen 48, 1852 JC Heiloo.

*Let op dit is dezelfde editie als De Alleskunner Alkmaar van afgelopen meivakantie.

boek1 boek1
boek2 boek2