'Aangehaald'(vrijdag 14 juli 2023)

14-07-2023

Afscheidsavond groep 8

Feestdag juf Marianne Overmeer

Ophoepelen

Bedankt juf Marloes, meester Jasper en juf Lizette

Benedictus Got Talent

Afscheidsavond groep 8

Wat hebben we allemaal genoten van de afscheidsmusical opgevoerd door de kinderen van groep 8. Woensdag- en donderdagochtend was de generale repetitie en donderdagavond was dan het echte afscheid. Bij de ochtendopvoering op woensdag en donderdag waren ongeveer 70 opa’s en oma’s en een enkele tante aanwezig. Ook zij hebben genoten en konden na afloop nog even met de kinderen buiten napraten. De afscheidsavond was gezellig met ouders en broer en zussen. Na de musical waren er woordjes, en als bedankje kregen de kinderen een mapje met herinneringen mee.

Kortom, lekker nagenieten allemaal!

Feestdag juf Marianne Overmeer

Dinsdag a.s. is het dan echt zover. Juf Marian gaat met pensioen en ongetwijfeld heeft u hierover al kunnen lezen in De Uitkijkpost. We ontvangen Marian om 9.00 uur buiten op het plein en zullen daarna binnen het programma met de kinderen feestelijk voortzetten.

Ophoepelen

Dinsdag a.s. om 14.15 uur zullen alle kinderen van groep 8 en juf Marian door een rij poortjes van kinderen heen, naar buiten komen en tenslotte door de laatste hoepel echt ‘ophoepelen’ uit school.

We wensen alle kinderen veel plezier en succes op hun nieuwe school.

Op de woensdag voor de herfstvakantie organiseren wij een terugkomuurtje voor de brugpiepers

Bedankt juf Marloes, meester Jasper en juf Lizette

We nemen volgende week ook afscheid van een aantal leerkrachten. Marloes en Jasper zetten hun loopbaan voort op een andere Blosselocatie en Lizette gaat iets anders doen. Wij bedanken onze collega’s en wensen Marloes, Jasper en Lizette veel succes.

Blosseschool

Benedictus Got Talent

Donderdagochtend sluiten wij het schooljaar af met ‘Benedictus Got Talent’ en op de lijst is nog ruimte voor acts. Weet u dat u als ouder ook iets mag doen?

Vakantie

Alle kinderen zijn donderdag om 12.00 uur uit.

20230712_105027 20230712_105027