Uitnodiging Musical groep 8

30-06-2023

Beste ouders,

De musical voor groep 8 begint al aardig vorm te krijgen. Er is al hard gewerkt aan een prachtig decor en er wordt héél goed geoefend!

Op woensdag 12 juli, om 10.15 uur, voeren we de musical voor het eerst op voor de halve school. Alle opa’s en oma’s zijn hierbij welkom.

Op donderdag 13 juli, om 9.00 uur, treedt de groep op voor de andere helft van de school. Ook hierbij zijn alle opa’s en oma’s welkom.

In de avond is het optreden voor alle ouders én broers en/of zussen. De deur gaat open om 18.45 uur en om 19.00 uur begint de show!

Uw basisschool dochter of zoon heeft het optreden al gezien. Mocht u inschatten dat deze avond, inclusief eindwoordjes, te lang wordt voor uw zoon/dochter, raden wij u aan uw kind thuis te laten.

We verwachten de avond rond een uur of 10 af te ronden.

We kijken uit naar de avond!

Alle remmen los Alle remmen los