'Aangehaald'(vrijdag 30 juni 2023)

30-06-2023

Corine

Gevonden

wijzigingen

Bedankt juf Corine

U heeft het in de Uitkijkpost kunnen lezen; we nemen volgende week echt afscheid van Juf Corine.

Alle kinderen vieren woensdag samen met juf Corine haar afscheid en het wordt vast een gezellige ochtend. We zullen Corine als collega zeker gaan missen maar zij mag gaan genieten van een welverdiend pensioen. Vanaf 12.15 uur tot 13.15 uur is er op het kleuterplein gelegenheid om Corine gedag te zeggen.

Gevonden

Er is een tank/laadpas bij school gevonden en kan door de eigenaar worden opgehaald bij de directie.

Wijzigingen nu doorgeven

Als er een wijziging is van uw e-mailadres, een huisnummer, adres en/ of telefoon, wilt u dat dan voor volgende week vrijdag mailen naar school of een Topic sturen? De mutaties worden dan voor de zomervakantie verwerkt en de gegevens komen dan correct op de groepsoverzichten.

image00037 image00037