Zomerfeest a.s. vrijdag

16-06-2023

Beste ouders en verzorgers,

Het Benedictus zomerfeest staat voor de deur! Over slechts een week, op vrijdag 23 juni van 17.00 uur tot 19.00 uur, wordt ons schoolplein omgetoverd tot een gezellige zomerse plek met bijbehorende muziek.

Kom gezellig langs bij de kleurrijke marktkramen, waar uw kind(eren) hun knutselwerken aanbieden die u kunt kopen. Daarnaast zijn er leuke spelletjes voor de kinderen tegen een kleine vergoeding. En...we hebben een poffertjeskraam en een rad van fortuin waar u grote en kleine prijzen kunt winnen.

Om ervoor te zorgen dat u tijdens dit samenzijn niets tekort komt hebben wij een kraam met verfrissende drankjes en hapjes, waaronder (vegetarische) hamburgers.

Uw bijdrage gaat rechtstreeks naar de kinderen en wij willen voor elke klas in ieder geval iets leuks organiseren met de opbrengst.

Geen feest zonder gasten 😊 Wij vinden het geweldig als u aanwezig kunt zijn om in een informele setting met elkaar te verbinden en plezier te hebben. Laten we er een mooi zomerfeest van maken!

Vriendelijke groeten,

De oudervereniging

Ps. Vergeet u niet wat kleingeld mee te nemen

Afbeelding3 Afbeelding3