Aangehaald'(vrijdag 16 juni 2023)

16-06-2023

Midzomerfeest

Teenslippers

Wandelvierdaagse over het plein

Bericht uit ´t Oosthonk

Kortingsbonnen Kermis Heiloo

Knuffel gevonden (zie foto)

Midzomerfeest

Volgende week vrijdag is het MIDZOMERFEEST op het grote plein.

Wij hopen dat u erbij kunt zijn. Zie verder de informatie in de eerder verstuurde nieuwsbrief.

Teenslippers

Wij zien de kinderen graag op goed schoeisel naar school komen en het dragen van simpele teenslippers tijdens de schooluren zien wij als risico. Kinderen rennen buiten, lopen in een groep naar de gym, moeten soms de trap af of glijden uit als er water is gemorst etc. Wij danken u voor uw medewerking.

Wandelvierdaagse over het plein

De kinderen hebben vandaag de ongeveer 4000 lopers van de wandelvierdaagse aangemoedigd. De spandoeken, slingers en muziek werden, net als de vele aanmoedigingen door de kinderen, echt gewaardeerd.

Bericht uit ´t Oosthonk

Zaterdag 24 juni kunnen de kinderen weer naar hartenlust komen dansen in ´t Oosthonk tijdens onze Zomerdisco. De kinderen mogen weer hun mooiste zomeroutfit aan.

Voor kinderen van groep 3 tot en met 5 staat onze DJ te draaien van 18.00 uur tot en met 19.30 uur.

De kinderen van groep 6 tot en met 8 zijn van harte welkom van 20.00 uur tot en met 21.30 uur.

De zaal gaat 10 minuten voor aanvang van de disco, 17.50 uur en 19.50 uur, open.

Kosten €4,- per persoon, inclusief een drankje en iets lekkers.

Tot zaterdag 24 juni!

Kortingsbonnen Kermis Heiloo

Van 29 juni t/m 2 juli is er kermis in Heiloo. De attracties staan weer op het terrein aan de Omloop. Voor de kermisliefhebbers zijn er kortingsbonnen beschikbaar via de site www.KermisKorting.nl.

Wandelvierdaagse Wandelvierdaagse
20230616_140207 20230616_140207