Avondvierdaagse 2023

De Avondvierdaagse 2023

6 juni t/m 9 juni

Beste ouders en verzorgers,

Ook dit jaar organiseren wij weer met plezier de avondvierdaagse voor de Benedictusschool! De avondvierdaagse 2023 vindt plaats van 6 juni t/m 9 juni

De inschrijfkosten bedragen dit jaar 8 euro per kind.

Voor dit bedrag regelen wij de inschrijving, de medaille, de pauze snacks en drankjes.

Wanneer dit bedrag is overgemaakt geldt dit gelijk als de inschrijving.

Graag ontvangen wij de inschrijfgelden voor donderdag 25 mei op onderstaand rekeningnummer. Graag per kind apart inschrijven met de juiste omschrijving, namelijk;

voor + achternaam per kind

5 km of 10 km

hoeveelste keer uw kind meeloopt (ivm cijfer op de medaille)

NL28RABO0327006242 t.n.v. RKBS Benedictus

Uiteraard is het ook mogelijk om 1, 2 of 3 avonden te lopen als 4 dagen niet lukt, 4 avonden is geen verplichting!

Zonder jullie hulp kunnen wij het allemaal niet regelen, we zijn daarom op zoek naar hulpouders voor o.a. de pauze stands opbouwen, te bemannen en af te breken.

Heeft u materiaal wat we mogen lenen zoals tafels, prullenbakken of kunt u helpen met bv.  vervoer…..alle hulp is welkom!! Stuur ons gerust een bericht :)

Ook bij vragen kunt u ons bereiken op onderstaande nummers of schiet ons gerust aan op het schoolplein.

Bianca (moeder van Nils & Sanne)

Ilse (moeder van Fien & Loek)

Sportieve wandel groet,

Bianca & Ilse