21-04-2023

Wat een week hebben we achter de rug. Op maandag kwamen de meiden met een prachtige beker voor de derde plek op school, die ze hadden gewonnen met het schoolvoetbal. De jongens wisten deze tweede ronde ook meer wedstrijden te winnen en zo werd het een gezellige, succesvolle dag. Coaches bedankt voor jullie inzet! Op dinsdag en woensdag hebben de kinderen zich ingezet om de Iep eindtoets zo goed mogelijk te maken. In twee lokalen zaten de kinderen gefocust over hun boekje heen gebogen en kon je een speld horen vallen (en soms buiten een vogel horen zingen). We verwachten de uitslag in de week van 19 mei te ontvangen. We hebben de woensdag afgesloten met gezellig pannenkoeken eten die julie gebakken hadden. Nogmaals bedankt hiervoor, ze waren heerlijk. Donderdag en vrijdag hebben we in voorbereiding op 4 en 5 mei een klein project over de Tweede Wereldoorlog gedaan, waarbij in groepjes een onderwerp werd uitgediept en gepresenteerd. We eindigde deze week met het Benedictusfeest. De hele klas werkte hard samen om een prachtig spookhuis op te bouwen waar de hele school van kon genieten. Op de valreep hebben we de musicalboekjes uitgedeeld die de kinderen in de meivakantie kunnen lezen en zo een start kunnen maken met het leren van hun eigen tekst. In de drukte van het Benedictusfeest en de musical zijn we vergeten de eerste informatiebrief over het kamp uit te delen. Deze zullen we straks in een apart bericht nog met u delen. Fijne vakantie allemaal!