Schoolvoetbal 14 april

13-04-2023

Morgen is de tweede ronde van het schoolvoetbaltoernooi. Het gaat zeker beter weer worden dan het stormweer dat er twee weken geleden voor zorgde dat het werd afgelast. Het programma is nog precies hetzelfde zoals het staat vermeld in het programmaboekje dat twee weken geleden is uitgedeeld. Voor de zekerheid kunt u het ook vinden als bijlage onder dit bericht.

De poulefase is rond 6 uur/half 7 afgelopen. Als de kinderen veel winnen dan is er kans dat er nog finales gespeeld moeten worden en de laatste finale eindigt om 19.50 uur. Het is dus fijn om extra broodjes of geld voor een patatje in de kantine mee te hebben.

De meiden mogen vrijdag weer om 2 uur naar huis en de jongens om kwart over 2, net als bij de eerste ronde, zodat ze op tijd op het HSV terrein kunnen zijn. Het is de bedoeling dat de kinderen volgende week hun voetbalkleren gewassen inleveren.

We wensen iedereen veel plezier en sportieve wedstrijden toe!

gym gym