Verkennersbijeenkomst 12 april

06-04-2023

Verkennersbijeenkomst

Op 8 maart vond de verkennersbijeenkomst bij Blosse plaats. De bijeenkomsten worden georganiseerd omdat de tekorten in het onderwijs steeds groter worden en daarom roept Blosse ouders op om mee te denken over vernieuwingen in het onderwijs en wat we kunnen doen om toch zo goed mogelijk onderwijs te blijven verzorgen aan onze kinderen.

Namens de Benedictus schoven wij aan bij de verkennersbijeenkomst. En graag nodigen we de ouders van de Benedictus uit om ons van input te voorzien voor de volgende verkennersbijeenkomst. We organiseren op woensdag 12 april een avond op de Benedictus waar de volgende vragen centraal zullen staan:

- Wat is volgens jou/jullie het doel van onderwijs?
- Wat betekent (goed) onderwijs voor je/jullie?
- Wat zijn je zorgen als je kijkt naar het huidige onderwijs(systeem)?

- Welke rol zie jij voor jou als ouder als we het hebben over veranderingen in het onderwijs?

- Welke mogelijkheden zie jij voor onze school als het gaat om samenwerking met de wijk?

- Als je kijkt naar de huidige tekorten wat zie jij voor mogelijkheden bij de Benedictus om daar mee om te gaan?

De avond start om 19.30 uur en duurt tot 21.30 uur. We kijken uit naar een inspirerende avond! Groeten, Edith (moeder Hedda) en Femke (moeder Silke)