'Aangehaald'(vrijdag 31 maart 2023)

31-03-2023

PCCMaalwaterrun

Op www.pccmaalwaterrunenwalk.nl staat alle informatie over de run en kan er nog ingeschreven worden. Ook deze inschrijvingen tellen mee voor de Sport@School lessen.

Audit

Afgelopen dinsdag bezocht een auditcommissie bestaande uit vier personen onze school met als onderzoeksthema het Rekenonderwijs. Er werd o.a. gekeken of de implementatie van de nieuwe vakdidactiek rekenen en automatiseren op de Benedictusschool voldoende zichtbaar is. Op alle indicatoren uit de Kijkwijzer werd positief gescoord en we kregen een compliment over de gedrevenheid van het team en de eensgezindheid om het rekenonderwijs anders aan te vliegen. Het volledige rapport komt t.z.t op de website van de school te staan.

Paasviering

Op donderdag 6 april vieren we op school het Paasfeest met elkaar.

We starten om 8.30 uur met de paasviering en aansluitend geniet iedereen van een paasontbijt in de klas. De gedachte van samen iets delen en eten met elkaar staat centraal.

De ouderraad zorgt voor een extraatje bij de maaltijd. Iets te drinken wordt ook door de ouderraad geregeld. Nog even voor de duidelijkheid:

De kinderen hoeven alleen maar een 10 uurtje mee te nemen.

Studiemiddag

De kinderen zijn donderdag 6 april om 12.00 uur uit i.v.m. een studiemiddag.