Schoolvoetbal komende vrijdag

23-03-2023

Komende vrijdag is de eerste ronde van het schoolvoetbaltoernooi voor groep 7 en 8.

Vandaag hebben we de shirts, broeken en kousen uitgedeeld die de kinderen dragen tijdens de wedstrijden. Vanwege het voorspelde weer raden we iedereen aan om kleding mee te nemen voor als ze aan de kant staan. De schoolkleding hoeft pas ingeleverd te worden na de tweede toernooi ronde.

Het is de bedoeling dat de kinderen onderling en met thuis bespreken hoe ze naar het HSV terrein gaan. Om iedereen de tijd te geven om (eventueel) nog langs huis te gaan, laten we de kinderen die voetballen iets eerder uit gaan.
De meiden M1 (groep 7 en 2 meiden groep 6) en meiden M2 (groep 8) spelen allebij om 15.00 uur hun eerste wedstrijd. Ze mogen om 14.00 uur naar huis.

De jongens J1 (groep 7 en 8) spelen hun eerste wedstrijd om 15.20 uur. Ze mogen om 14.15 uur naar huis.

Natuurlijk mogen de kinderen ook gewoon om half 3 van school naar HSV vertrekken. Wilt u dit thuis bespreken?

We wensen iedereen veel plezier en hopen op droog weer en wind mee.

schoolfootball schoolfootball