17-03-2023

Komende week is een volle week. Het is de hele week ’de week van de lentekriebels’ en we zullen dan aandacht besteden aan verliefdheid, seksualiteit, online veiligheid en het puberlichaam. Daarnaast hebben we deze week nog verschillende activiteiten:

Maandag: de 2 voetbalteams gaan weer trainen van 14.00 uur tot 15.00 uur. De jongens (en de meiden misschien ook het laatste kwartier) willen trainen op het voetbalveldje bij het Oosthonk. Het is dan handig om op de fiets te komen.

Dinsdag: we gaan voor de laatste keer op de fiets naar de muziekschool Heiloo. Deze keer gaan we aan de slag met ’dans’. We hebben trouwens met de klas een musical uitgekozen. Hij is besteld en zodra deze binnen is gaan we beginnen met het lezen van het script. De eerste kriebels van spanning beginnen al te komen.

Woensdag: bureau Halt komt voor de tweede keer dit jaar langs in de klas. Deze keer gaan we het hebben over social media.

Donderdag: dan is de overhoring van Topo van Afrika die vorige week is meegegeven.

Vrijdag: de eerste ronde van het schoolvoetbaltoernooi vindt dan plaats op het terrein van HSV. Vandaag is het programma meegegeven aan de kinderen. Ook is het bij dit bericht digitaal toegevoegd. De spelers krijgen allemaal kousen, een broekje en een shirt van school. Een enkeling is nog op zoek naar goede voetbalschoenen, we hopen dat ze ergens te leen zijn. We zullen de kinderen een uur voor de start van hun eerste wedstrijd naar huis laten gaan, zodat ze op tijd op het HSV terrein kunnen zijn.

schoolfootball schoolfootball