10-03-2023

Wat kregen wij een prachtige rondleiding in het Rijksmuseum. De kinderen deden zeer enthousiast mee en kregen complimenten over hun betrokkenheid tijdens het bezoek. We zijn bezig om een verslag te schrijven over het bezoek en dit kunt u aan het eind van het jaar vinden in het portfolio.

Deze week was de aanmeldweek voor het VO en alle kinderen hebben zich aangemeld. We zijn nu druk bezig met het schrijven van de overdrachtsformulieren. Vanaf komende maandag 14:30 uur zijn ze voor ouders in te zien. Heeft u hier behoefte aan, kom dan even langs in de klas. Later in de week zullen ze gedeeld worden met het VO.

We hebben een les gedaan over het continent Afrika en hierover is ook een topografieblad mee naar huis gegeven om thuis te leren. De overhoring is op donderdag 23 maart.

Het schoolvoetbaltoernooi komt er bijna aan en we zijn blij dat we coaches hebben gevonden voor de teams. De vaders van Koen en Milan coachen het jongensteam en de vader van Lucy en de opa van Wies het meidenteam. Komende maandag (13 maart) is de eerste training voor de jongens en de meiden. We doen dit van 14.00 uur tot 15.00 uur op het veld voor de school. Sportkleding, schoenen en ballen mee!

waar gaan wij heen waar gaan wij heen