Groep 8 schoolvoetbal

20-02-2023

Vrijdag 24 en vrijdag 31 maart vindt vanaf 15:30 uur het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi weer plaats op het terrein van HSV. We hebben 1 jongensteam en 1 meisjesteam samengesteld met groep 8. We zijn voor beide teams op zoek naar een coach/twee coaches die de teams willen begeleiden tijdens het toernooi. Als we de coaches rond hebben gaan we natuurlijk ook nog trainingen inplannen. Deze kunnen ook door andere ouders gegeven worden.

Voor de meiden wordt er door de dames van HSV 1 en HSV 2 een tweetal trainingen georganiseerd. Deze zijn op vrijdag 10 en vrijdag 17 maart van half 5 tot half 6. Hierbij zijn ook meiden van andere scholen uit Heiloo aanwezig. De meiden die hieraan mee willen doen, moeten zich morgen opgeven bij de leerkracht. Dit staat los van de trainingen die we met de coaches zullen inplannen.

schoolfootball schoolfootball