17-02-2023

Onverwachts is een grote groep kinderen van onze klas vandaag de wijk ingetrokken om bosjes tulpen te verkopen voor het goede doel. Enthousiast werd overal aangebeld en verkoopskills geoefend. En het heeft geholpen; alle 300 bosjes zijn uiteindelijk verkocht. Vandaag hebben we ook genoten van alle grote en kleine kostuums voor carnaval, we hebben gedanst en gehost, ’wie ben ik’ gespeeld en nog een carnaval-kahoot gedaan. De carnavalsdag had nog wel langer mogen duren van een aantal leerlingen.

Donderdag zijn we uitgenodigd om bij TPC Heiloo een tennis- en padelclinic bij te wonen. De kinderen moeten sportieve kleren aan. En natuurlijk moet iedereen deze dag op de fiets naar school komen.

Niet vergeten: komende maandag is de overhoring van de Engelse woorden en zinnen.

pentecost pentecost