Groep 8

03-02-2023

We zijn begonnen met de eerste spreekbeurt. Jonathan had de aftrap met een leerzame presentatie over slangen. Vanaf nu tot het einde van dit schooljaar komen alle leerlingen een keer aan de beurt. We hebben een informatieblad meegegeven aan de leerlingen met tips voor het voorbereiden en het geven van een spreekbeurt. Alle leerlingen weten al wanneer ze aan de beurt zijn, in de klas hangt een overzicht van de data.

Voor taal hebben we het thema ’mysterisch’ afgesloten met het voordragen van eigen geschreven spannende verhalen. Hierin moesten de kinderen proberen beeldspraak en directe rede te gebruiken. Dit maakte de verhalen levendig en spannend. De verhalen komen mee in het rapport komende vrijdag.

information information