Groep 8

20-01-2023

Sinds donderdag zit Lucy bij ons in de klas. Ze werd enthousiast ontvangen in onze gezellige groep en we wensen haar een fijne tijd op de Benedictusschool. Ze viel met de neus in de boter, want we gingen in de middag naar ijsbaan de Meent om mee te doen met de Ice Games. Het was een heel gezellige middag zoals u in het filmpje kunt zien. Alle ouders die ons heen en weer hebben gereden: bedankt!

U heeft het thuis vast gehoord: deze week hebben de kinderen behoorlijk wat Cito toetsen gemaakt. We hebben nog 2 delen werkwoordspelling en 1 deel woordenschat op het programma staan en dan zitten de toetsen er voorlopig weer op. Met het extra lokaal hebben we goed de ruimte om in rust en met focus onze toetsen te maken.