Groep 8, schaatsen en toets Engels

11-01-2023

Ice games
We zijn uitgenodigd om volgende week donderdag, 19 januari, deel te nemen aan de Ice games op ijsbaan de Meent. Van 13.00 uur tot 14.30 uur kunnen we genieten van alle spelletjes en activiteiten die klaar zijn gezet op het ijs. Om hier te komen hebben we ouders nodig die willen rijden. We vertrekken om 12.30 uur van school en we zullen rond kwart voor drie weer op school zijn. We zijn deze dag dus iets later uit dan normaal.

Als u zou willen en kunnen rijden, zou u dit dan onder dit bericht kunnen aangeven en daarbij ook kunnen schrijven hoeveel kinderen in uw auto passen. Alvast hartelijk bedankt!

De kinderen mogen hun eigen schaatsen meenemen en als ze deze niet hebben dan zijn er schaatsen aanwezig op de Meent. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Het dragen van handschoenen is verplicht.

Engels
Een stencil met Engelse woorden en zinnen is mee naar huis gegeven om te leren. Komende maandag is de overhoring hiervan. Op het stencil staat aangegeven wat ze van het Engels naar het Nederlands moeten leren en andersom.

De Meent De Meent