16-12-2022

De voorlichting van stichting Halt over overlast rond nieuwjaar was zeer interessant. Er werden veel verhalen gedeeld en vragen gesteld. Een aantal kinderen baalden toen ze erachter kwamen dat ze het al gekochte vuurwerk niet zelf mogen afsteken. We hopen dat iedereen door de voorlichting een nog veiligere jaarwisseling heeft.

Komende week is de laaste schoolweek van 2022. We beginnen maandag met de huiswerkcontrole. Alle kinderen moeten hun huiswerkschriften op school hebben. Op dinsdag gaan we kerststukjes maken met de gehele school. Op donderdag hebben we een gezellige dag met een optreden in het Witte Kerkje en het aansluitende kerstdiner. We zijn druk aan het oefenen voor het optreden en het klinkt al heel knap. We zijn benieuwd hoe het straks in de kerk gaat klinken.

christmas christmas