' Aangehaald' (vrijdag 16 december 2022) 16-12-2022

Kerststukjes maken dinsdag 20 december
Kerstviering donderdag 22 december

Kerststukjes
Dinsdag 20 december gaan wij met de hele school kerststukjes maken.
De kinderen nemen zelf het volgende mee:
- bakje met daarin natte oase
- kaars/lichtje
- dennengroen of ander groen
- versiersels
Graag in een tas voorzien van naam.

Kerstviering
Zoals eerder vermeld vieren de kinderen donderdag 22 december met elkaar het kerstfeest.
Wij verwachten de kinderen van groep 1 tot en met 6 om 15.45 uur (in tegenstelling tot eerder bericht) in hun eigen klas, met hun jas aan en het zou leuk zijn als ze iets met verlichting dragen. Zij lopen dan gezamenlijk met de leerkrachten naar het Witte Kerkje.
De kinderen van groep 7 en 8 zorgen dat ze zelf om 15.30 uur bij het Witte Kerkje zijn ter voorbereiding van het concert.

Elke groep geeft hier een optreden en er worden onder begeleiding van het schoolorkest een aantal kerstliedjes gezongen.
Na de viering (rond 17.15 uur) lopen de kinderen terug naar school voor het kerstdiner in de eigen klas.
De school blijft open, dus u kunt uw gerecht brengen tussen 15.45 uur en 17.30 uur.
Alle kinderen kunnen om 19.00 uur weer opgehaald worden uit de klassen.

christmas christmas