'Aangehaald' (vrijdag 25 november 2022)

25-11-2022

Klankenkaravaan

Studie-ochtend

Surprisemuseum

Hij komt, hij komt…..

Kerst vieren in het Witte kerkje (nieuw in de agenda)

Klankenkaravaan

Wij nodigen u uit om a.s. maandag bij de presentaties van de groepen aanwezig te zijn. U bent van harte welkom van 13.15 uur tot 14.15 uur in de grote gymzaal aan de Burenweg. Zie eerder bericht.

Studieochtend

Woensdag 30 november zijn de kinderen vrij. Het team heeft die dag een nascholingsdag met als thema het rekenonderwijs. Onder leiding van adviesbureau Aumac werken wij o.a. aan de leerlijnen rekenen, de vakdidactische vaardigheden en het automatiseren.

Surprisemuseum

Op donderdag 1 december nemen de kinderen van groep 5 t/m 8 hun surprises mee naar het Surprisemuseum in Hetloo. Natuurlijk zullen alle kinderen een kijkje gaan nemen in het Surprisemuseum maar ook ouders of andere belangstellenden zijn van harte welkom. De entree is gratis en het museum is geopend van 9.00 uur tot 11.30 uur.

Hij komt, hij komt….

Op vrijdag 2 december komt Sinterklaas bij ons op school. De spanning neemt toe bij de kinderen en het wordt hier en daar wat onrustig in de groep. Vrijdag zullen wij Sinterklaas en zijn Pieten op het grote plein welkom heten. Nu maar hopen dat hij komt……

Kerst vieren in het Witte kerkje (nieuw in de agenda)

Op donderdagmiddag 22 december zijn de kinderen om 12.00 uur vrij (zie jaarkalender). Wij verwachten dit jaar voor het eerst alle kinderen om 16.00 uur in het Witte Kerkje. Daar zingen we samen kerstliedjes en speelt ook het schoolorkest een aantal nummers. Na afloop lopen de leerkrachten met alle kinderen samen terug naar school voor het kerstdiner. Verdere informatie volgt nog.

Alleen de ouders van groep 8 (schoolorkest) zijn deze middag welkom in het Witte kerkje. Er mogen en kunnen helaas niet meer mensen naar binnen.