25-11-2022

Woesdagochtend bleek ook bij groep 8 de deur op slot te zitten waardoor we niet snel ons schoentje konden bekijken. Toen de sleutel eenmaal terecht was vonden we allemaal een lekkere traktatie en een puzzelstukje in onze schoen. Op de puzzels stonden rekenraadsels die opgelost moesten worden om het klassencadeau te kunnen bemachtigen. Dit lukte natuurlijk en er wordt nu elke ochtend driftig gelezen in het nieuwe guinness book of records.

Volgende week is een week met veel activiteiten. Hier een overzicht:

* maandag: We krijgen een workshop van De Klankenkaravaan. Bij de schoolbrede presentatie bent u van harte welkom van 13.15 uur tot 14.15 uur in de gymzaal aan de Burenweg. De gewone gymlessen vervallen deze dag. Het is de bedoeling dat de kinderen van groep 8 zo veel mogelijk in gele kleding op school komen.

* dinsdag: We gaan voor de 5e keer naar het PCC voor de eXpertlessen.

* woensdag: Studieochtend, de kinderen zijn vrij.

* donderdag: Surprisemuseum in Hetloo. Alle kinderen nemen hun surprise mee en deze kunnen we dan de hele dag bekijken in Hetloo.

* vrijdag: Sinterklaas bezoekt onze school. Dit vieren wij in de klas met de surprises en gedichten. Ook hebben wij nog een uurtje met Sinterklaas in Hetloo waarbij de kinderen kleine presentaties kunnen geven.