Groep 8

04-11-2022

Komende week is de Week van de Mediawijsheid (https://www.weekvandemediawijsheid.nl/). Wij doen dan mee met het interactieve spel Mediamasters. Thuis kunnen de kinderen hiervoor ook online opdrachten doen om bits te verdienen voor de klas. Onderwerpen die aan bod komen zijn: privacy-proof, feit of fake, samen sociaal online en kunstmatig of niet? Misschien een mooi moment om onderwerpen als telefoongebruik, social media en online veiligheid thuis te bespreken.

Dinsdag is de tweede expertles op het PCC. De kinderen mogen van ons meteen vanaf het PCC naar huis, zeker als ze langs de route wonen die wij fietsen. Als uw kind dit van u mag, wilt u dit dan aan ons laten weten via een topic of een briefje. De kinderen die geen toestemming hebben fietsen gewoon mee terug naar school.

Vandaag hadden we een kunstzinnige middag in het bos. Met gesprokkeld natuurlijk materiaal werden mooie kunstwerken neergelegd. U kunt de resultaten zien op de foto, of ze gaan bewonderen in het bos.

kunst kunst