Huiswerk

16-09-2022

Wat een fantastische start van het jaar: alle kinderen hebben vandaag een 10 voor hun topo gehaald. Een goed begin is het halve werk.

Vandaag hebben we uitleg gegeven over de huiswerkkaarten in groep 8. Alle kinderen hebben ook meteen hun twee schriften met in elk schrift twee kaarten meegenomen naar huis. De bedoeling is dat ze elke week 4 kaarten maken (2 spelling- en 2 taalkaarten). In de klas hebben we gesproken over hoe je dit kan plannen: maak je dit voor je gaat slapen, als je uit school komt of als je net wakker wordt; maak je alles in één keer of verdeel je het; kan je werken met een planbord of agenda? Een aantal kinderen zal wellicht met jullie bespreken wat het handigst is. Voor elke vakantie zullen wij een huiswerkcontrole houden.

Huiswerk Huiswerk