Laatste dagen groep 8

08-07-2022

Na twee indrukwekkende afscheidsavonden hebben we nog twee dagen met de groepen 8 voordat we ze echt uitzwaaien. Na afloop van een van de musicals is een sleutel met tag achtergebleven (zie foto), deze kan bij juf Trees worden opgehaald.

Maandag vertrekken we rond 10.45 uur op de fiets richting het Baafje om daar gezellig te gaan zwemmen met beide groepen. De kinderen moeten €3,50 meenemen voor de entree. Als de kinderen een abonnement of een 10-rittenkaart hebben, dan nemen ze deze mee. Meester Paul neemt deze twee dagen afscheid en zal deze ochtend de kinderen op een heerlijke lunch trakteren . De kinderen moeten zelf voor drinken zorgen. Vergeet ook niet om zonnebrand mee te geven deze ochtend. We zwemmen tot 2 uur en dan fietsen we gezamenlijk naar school terug.

Dinsdag zal in het teken staan van de allerlaatste basisschooldag van de kinderen én het afscheid van meester Paul. Om 14.25 uur zullen we de kinderen met de hele school uitzwaaien en zullen ze door de hoepel ’ophoepelen’.

klasfoto 8a def klasfoto 8a def
gr 8b def gr 8b def