'Aangehaald'(vrijdag 8 juli 2022)

08-07-2022

Afscheid groep 8

Hoepel op

Afscheid meester Paul

Benedictus Got Talent

Vakantie

Afscheid groep 8

Afgelopen week hebben wij allemaal kunnen genieten van de afscheidsmusical van groep 8A en 8B.

In de ochtend traden de kinderen op voor de andere groepen en opa’s/oma’s en op dinsdagavond en donderdagavond was de afscheidsmusical voor de ouders en broers/zussen.

We kijken terug op een bijzondere week omdat we met elkaar in staat waren om naast het verdriet om het verlies van onze ouder Wanda, ook samen te genieten van fantastisch optredens van de kinderen.

Wat een talenten en wat werd er een geweldige show op de beide avonden neergezet. We gaan de kinderen uit onze groepen 8 natuurlijk missen maar we hebben ook gemerkt dat ze toe zijn aan een volgende stap in hun schoolloopbaan. We wensen hen heel veel succes in het voortgezet onderwijs.

Hoepel op meester Paul en groep 8

Op dinsdagmiddag 14.25 uur mogen meester Paul en de kinderen van de groepen 8 letterlijk ophoepelen uit school. Handig is om de weg een beetje vrij te houden.

Afscheid Paul

Na o.a. 23 jaar onderwijs op de Benedictusschool gaat meester Paul Vos met pensioen. Dinsdagmiddag vieren wij dat afscheid samen met de kinderen en aansluitend om 14.30 uur kunnen ouders die dat willen, meester Paul nog gedag zeggen. Wij gaan Paul als leerkracht en als collega zeker missen en wensen hem alle goeds en natuurlijk een fijne ’oude dag”.

Donderdag ’Benedictus Got Talent’

De ’Benedictus Got Talent’ vindt plaats in Hetloo en start om 9.00 uur. Het evenement is binnen en ouders zijn welkom. Het zal vast druk zijn maar aan de zijkant is voldoende plek om naar de jaarlijks terugkerende show te kijken. De volgorde van de optredens is woensdag bekend.

Vakantie

Om 12.00 uur zijn de kinderen vrij en begint de vakantie.

20220708_113824 20220708_113824
a musical a musical