'Aangehaald' (donderdag 30 juni 2022)

30-06-2022

Marktopbrengst

Schoolreisje

Musical groepen 8

Bericht uit ´t Oosthonk

Marktopbrengst

Met een aantal kinderen van groep 7 en 8 werd afgelopen week al het muntgeld en de briefjes geteld. Samen met de opbrengst van de kraam van de oudervereniging leverde dat een prachtig totaalbedrag op van €1849,89. Vandaag werd al het geld van de marktverkoop op de rekening gestort van Giro 555 en gekoppeld aan Oekraïne.

Stichting Samenwerkende

Hulporganisaties (Giro 555)

-€ 1.849,89 AF

Tegenrekening: NL08 INGB 0000 0005 55

Omschrijving: Bestemd voor hulp aan Oekraïne

Schoolreisje

Het schoolreisje verliep uitstekend en wat was het bijzonder om alle kinderen samen op stap te zien gaan. Alles was goed geregeld en ook het eten in het park was prima voor elkaar. De indeling van de bussen gaf aanvankelijk wat stress maar voorzitter Jelle bleef rustig en alles kwam goed. Dank Jelle!!!!!!!!!!!!

Musical groepen 8

Dinsdagochtend vindt de première van de musical plaats. Deze wordt opgevoerd door de kinderen van groep 8a voor o.a. opa’s en oma’s en de kinderen van groep 3-5-7. ‘s Avonds is de musical voor de eigen gezinsleden (ouders en oudere broers/zussen).

Donderdagochtend vindt de première van de musical plaats. Deze wordt opgevoerd door de kinderen van groep 8b voor o.a. opa’s en oma’s en de kinderen van groep 2-4-6. ‘s Avonds is de musical voor de eigen gezinsleden (ouders en oudere broers/zussen).

Het wordt nu aftellen voor de kinderen. We zwaaien ze pas definitief uit op dinsdagmiddag 12 juli.

Bericht uit ´t Oosthonk

Zaterdag 2 juli kunnen de kinderen weer naar hartenlust komen dansen in ´t Oosthonk tijdens onze ZOMERdisco. De kinderen mogen hun mooiste zomeroutfit aan.

Voor kinderen van groep 3 tot en met 5 staat onze DJ te draaien van 18.00 uur tot 19.30 uur.

De kinderen van groep 6 tot en met 8 zijn van harte welkom van 20.00 uur tot 21.30 uur.

De zaal gaat 10 minuten voor aanvang van de disco, 17.50 uur en 19.50 uur, open.

Kosten €4,- per persoon, inclusief een drankje en iets lekkers.

De kinderen moeten opgehaald worden, we laten ze niet alleen naar huis gaan.

Tot zaterdag 2 juli!

10 JULI Zomerfeest!!!

Vlak voor de zomervakantie organiseert de wijkvereniging Plan Oost een zomerfeest voor jong en oud!

Van14.00 tot 19.00 is iedereen van harte uitgenodigd om gezellig aan te komen waaien voor een hapje, drankje en een lekker stukje muziek. Leer de buurt weer kennen en praat gezellig even bij!

Voor de kleinsten is er een springkussen en bij heel mooi weer nog andere leuke verrassingen. (waarbij zwemkleding geen overbodige luxe is)

We werken deze middag met muntjes. Deze zijn op 10 juli verkrijgbaar. Pin aanwezig.

PXL_20220628_082809802 PXL_20220628_082809802