'Aangehaald'(vrijdag 24 juni 2022)

26-06-2022

Een mooie afsluiting van de feestweek

Opbrengst

Vossenjacht

Moe maar voldaan

Schoolreis en schoolshirts

PCC Maalwaterrun

Kortingsbonnen Kermis Heiloo

Sportdag kleuters

Een mooie afsluiting van de feestweek

Wat hebben we iedereen afgelopen vrijdag zien genieten tijdens de afsluiting van de feestweek. Veel mensen brachten een bezoek aan het sprookjesmuseum en kochten spulletjes bij de feestelijk versierde kraampjes. Kraampjes, die dankzij Thijs en Kirsten (ouders van Ditte en Rheza) na een blik op de buienradar, toch nog vrijdagochtend konden worden geleverd.

Wij hebben enorm geboft met het weer en dat hielp natuurlijk mee om de afsluiting van de sprookjesweek/feestweek tot een groot succes te maken. Iedereen kon genieten van optredens en elkaar even spreken. Heel veel dank voor de mensen van de oudervereniging die alle hapjes en drankjes hebben geregeld en de hele week voor ons beschikbaar waren om te helpen. Ook de versiercommissie heeft gemaakt dat wij ons allemaal even in sprookjesland waanden. DANK, DANK daarvoor!!!

Opbrengst

De opbrengst van de hapjes en drankjes was €436,74 en het geld van spulletjes en hapjes op de marktkraampjes van de kinderen wordt maandag met de kinderen nog geteld. Alles voor het goede doel.

Er zijn overigens nog gladiolenbollen te krijgen die je nu nog kunt planten. (10 cent per bol en bij groep 8 te verkrijgen)

Vossenjacht

De vossenjacht van afgelopen woensdag was ook een groot succes en de ouders zagen er allemaal prachtig uit. Er waren 7/28 groepen die alle opdrachten goed hadden gemaakt. Donderdag tijdens de sport en spelletjes dag was het ook een gezellig samenzijn binnen en buiten. Je zult maar moeten hockeyen met een bezemsteel en moeten rennen met een aardappel.

Moe maar voldaan

De inzet van alle kinderen maar zeker ook van de collega’s in de afgelopen weken was groot en zeker vermoeiend. Wat mooi als we samen kunnen zeggen; we zijn moe maar VOLDAAN. Dat was de constatering vrijdagavond nadat alles was opgeruimd en de vlaggen weer binnen waren gehaald.

Ik ben inmiddels weer Koningin af (voelde wel goed😉) want mijn sprookjesverhaal was uit en inmiddels ben ik weer overgegaan tot de orde van de dag.

Schoolreis en schoolshirts

Vanwege het jubileumjaar gaan we allemaal dinsdag nog op schoolreisje en u heeft vorige week de nieuwsbrief met informatie hierover al gekregen. Wij verzoeken u om de schoolshirts mee te geven naar school als u dat nog niet heeft gedaan na de Avond4daagse.

PCC Maalwaterrun

Het inschrijfgeld van onze leerlingen is omgezet naar een aantal van 17 Sport@School lessen die door onze school aangevraagd kunnen worden voor sportactiviteiten onder schooltijd in samenwerking met de sportverenigingen in Heiloo. We zijn 3e van Heiloo geworden met het aantal inschrijvingen!

Kortingsbonnen Kermis Heiloo

Van 30 juni t/m 3 juli is er kermis in Heiloo. De attracties staan weer op het terrein aan de Omloop. Voor de kermisliefhebbers zijn er kortingsbonnen beschikbaar via de site www.KermisKorting.nl.

Sportdag kleuters

Vrijdag 1 juli is de sportdag van de kleuters en in Ypestein wordt vrijdag de nieuwe naam van het prachtige Kindcentrum onthuld wat nu nog Paulusschool heet.

feest 1 feest 1
feest4 feest4