Feestweek groep 8

17-06-2022

Beste ouders, de voorbereidingen voor de (sprookjes)feestweek en de musical zijn in volle gang. Hierbij een kort overzicht van de activiteiten in de feestweek.

Maandag 20 juni is de opening en mogen de kinderen verkleed, als een sprookjesfiguur, op school komen. Buiten verzamelen ze bij hun eigen leerkracht voordat ze naar binnen gaan.

Op dinsdag is een gewone lesdag.

Woensdag is er een Vossenjacht in onze buurt. In gemengde groepjes gaan de kinderen op zoek naar de vossen. De kinderen van groep 8 zijn groepsleiders en het zou fijn zijn als ze deze dag hun mobiel meehebben zodat ze met foto’s bewijs van de opdrachten kunnen inleveren.

Donderdagochtend staat in het teken van sport en spel in en om de school.

Vrijdag oefenen we voor ons optreden op de markt die later op de dag begint. Om half 3 gaan de kinderen naar huis en om 5 uur wordt iedereen weer op school verwacht. Dan begint de markt met de optredens en zijn de sprookjesmusea open.
Tijdens de markt mogen de kinderen van groep 8 zelfgemaakte hapjes verkopen voor het goede doel. Het is fijn als we maandag van de kinderen horen wat ze thuis willen maken. Hierbij denken we aan cake, taart, spiesjes, wraps, e.d..

Verder zullen we deze week veel aandacht besteden aan de musical. Met nog twee en een halve week te gaan merken we dat nog een groot aantal kinderen de tekst niet uit het hoofd kent. We hebben ze gevraagd om thuis goed te oefenen. Verkleedkleren die ze gaan dragen tijdens de musical mogen ze meenemen naar school.

N.B. Wilt u het rapport meegeven naar school als deze nog thuis is. Alvast bedankt.

party party