'Aangehaald' (vrijdag 17 juni 2022)

17-06-2022

Opening feestweek

Tijdstip

Prijzen en opbrengst

Versiercommissie

Wandelvierdaagse over het plein

Alvast een weetje

Uurtje hulp gevraagd

Ouderbijdrage voor schoolreis staat nog open

Groepsfoto’s

Opening feestweek

Maandag openen wij de feestweek met het thema Sprookjes. Om ongeveer 8.35 uur gaan de deuren open bij de hoofdingang en daar worden alle kinderen van groep 1 t/m 8 verwacht bij hun leerkracht.

Iedereen mag de hele week verkleed op school komen. De komende week wordt er in de klas nog gewerkt aan het sprookjesverhaal en vrijdag gaat het museum open van 17.00 uur tot 19.00 uur.

We gaan er vanuit dat alle ouders (ook andere belangstellenden zijn welkom!) een bezoek komen brengen aan het museum en de markt. De oudervereniging heeft ook een kraampje met een lekker drankje en een versnapering voor ouders. Ook bij de kraampjes van de klassen kunt u van alles kopen.

Prijzen en opbrengst

De opbrengst van de markt gaat naar het goede doel en daarom rekenen wij voor alles een bedrag van €0,50, €1,00 of €2,00 per item, hapje of drankje. Neemt u dus alstublieft (genoeg) muntstukken mee en a.u.b. geen papiergeld.

Alle groepen zullen buiten op het plein een korte presentatie geven. WE REKENEN OP U!!!

Vossenjacht en spel

Woensdag is de Vossenjacht in de wijk en donderdag staat in het teken van Oudhollandse spelletjes.

Versiercommissie

Dank jullie wel ouders voor het prachtig versieren van onze middenruimte. Het is erg mooi geworden. Het is startklaar voor een feestelijke ontvangst na de opening van de feestweek.

Wandelvierdaagse over het plein

Voor de derde keer was de route van de Wandelvierdaagse over ons schoolplein en daarom was het plein versierd en werden alle wandelaars met muziek onthaald en aangemoedigd door de kinderen.  De ontvangst op het plein werd door de wandelaars zeer gewaardeerd. Bovendien zien de kinderen dat wandelen in groepsverband of alleen, leuk, sportief en gezond is.

Alvast een weetje

Meester Paul gaat ons eind van het schooljaar verlaten want hij gaat met pensioen. Op dinsdagmiddag 12 juli vieren wij zijn afscheid en mocht u hem persoonlijk nog gedag willen zeggen dan kan dat 12 juli vanaf 14. 30 uur.

Uurtje hulp gevraagd

Na de feestweek hebben wij 2 ouders per groep nodig die een uurtje willen helpen om het jubileum- cadeautje te plakken. Simpel, leuk en het vraagt weinig tijd. Eventueel kan het ook thuis gebeuren. U kunt bij de leerkracht even aangeven of u dat uurtje vrij kan maken.

Ouderbijdrage voor schoolreis staat nog open

Het is fijn als ouders die nog niet hebben betaald, de ouderbijdrage willen voldoen. Volgende week gaan we samen op schoolreisje en ook daarvoor is de ouderbijdrage bedoeld. De bijdrage van vorig jaar is o.a. besteed aan de zeskamp in september. De kosten voor bijv. het Sinterklaasfeest, iets extra’s in de groep, de schaatslessen en de traktaties gaan gewoon door.

Ouders die het aangaat zijn eerder al door ons geattendeerd met het verzoek om de bijdrage te willen voldoen.

Groepsfoto’s

Volgende week zullen wij iedere groep op de foto zetten en die foto komt dan alleen voor de eigen groep (digitaal) beschikbaar.

wandelvierdaagse 2022 wandelvierdaagse 2022