'Aangehaald'(vrijdag 3 juni 2022)

03-06-2022

Schoolreis

Enquête Blosse

Uitzwaaien kampgroep

Feestweek

Avondvierdaagse

Groepsindeling schooljaar 2022-2023

Schoolreis

In een aparte nieuwsbrief ontvangt u vandaag ook informatie over het schoolreisje. Gewoonlijk wordt het schoolreisje aan het begin van het schooljaar georganiseerd maar door Corona werd het verplaatst naar 28 juni a.s.

De oudervereniging heeft afgelopen september als alternatief van vorig schooljaar een spannende zeskamp ingehuurd/georganiseerd en opgezet met verschillende activiteiten. Overigens gaan we in september gewoon weer volgens schema op schoolreis. De activiteiten zoals schoolreis, zeskamp, Benedictusfeest etc.  zijn mogelijk als ouders bereid zijn en blijven om de (vrijwillige) ouderbijdrage te voldoen. Wij hopen op uw medewerking.

Enquête Blosse

Inmiddels hebben 56 personen de enquête ingevuld voor onze school. Mocht u toch nog een paar minuten tijd over hebben, wilt u dan alsnog de enquête invullen voor het Tevredenheidsonderzoek? Link: https://web.norstatsurveys.com/survey/selfserve/53c/2205401?list=100&s_naam=1

Uitzwaaien kampgroep 8

Dinsdag om 8.30 uur zwaaien wij Blobvisdrilpuddinkjes ;  Je Zou Maar Brood Met Bestek Eten; de         Teleurgestelde Stokbroden; De Vossen en de  FC Emo Tubbies uit, want zij vertrekken op de fiets naar Texel. Vrijdagmiddag komen we rond 14.30 uur weer terug op school. We hebben er allemaal zin in en de vooruitzichten voor het weer lijken gelukkig goed genoeg.

Feestweek

De feestweek komt dichterbij en we willen u toch alvast laten weten dat u tijd vrij moet houden in uw agenda. Op vrijdag 24 juni openen wij namelijk om 17.00 uur het sprookjesmuseum. Buiten zijn er kraampjes waar u van alles (denk aan kunstwerkjes en lekkere dingen) kunt kopen. Op de markt is ook een kraam te vinden van de oudervereniging voor een hapje en een drankje. DE OPBRENGST VAN DE MARKT  gaat naar een hulporganisatie t.b.v. Oekraïne.  Tijdens de markt zullen verschillende groepen iets presenteren op het buitenpodium. Om 19.00 uur sluit de markt.

Avondvierdaagse

Wat fijn dat de ouders Bianca en Ilse de organisatie van de Avondvierdaagse op zich hebben genomen. Op de verschillende avonden waren er ouders die hielpen om pakjes/flesjes drinken en fruit uit te delen aan de 166 deelnemers van onze school.

Door Ronald (plaatselijke ondernemer/eigenaar van Monkey Town) werden de kinderen donderdag ook nog getrakteerd op een lekker zakje snoep. (https://www.monkeytown.eu/nl/alkmaar/home)

Groepsindeling schooljaar 2022-2023

Inmiddels is de formatie rond voor volgend schooljaar en is de groepsindeling bekend. Onze nieuwe en ervaren collega’s Lizette en Daphne hebben zin om na de vakantie bij ons te beginnen.

Het kleuterdomein bestaat uit:

Groep A: Manon en Jolien

Groep B: Heleen en Lizette

Op woensdag is juf Corine wekelijks aanwezig in de A- of B-groep. Soms zijn er activiteiten waarbij wij kinderen uit de A en B groep met elkaar laten samenwerken; bijv. de oudste kleuters of de jongste kleuters voor een speciale taalactiviteit of een gymles.

De indeling van groep 3 t/m 8 is als volgt:

Groep 3 Stephanie en Sacha

Groep 4 Marianne