Schoolreis Drievliet update!!!

03-06-2022

Schoolreis

Ter ere van het jubileum van de school gaat dinsdag 28 juni de hele school op schoolreis.

We gaan met bussen naar Familiepark Drievliet in Den Haag.

De kinderen worden tussen 8.15 en 8.30 uur op school verwacht, zodat de bussen om 9.00 uur richting Den Haag kunnen vertrekken. Rond 16.00 uur komen wij weer aan bij school.

Voor drinken, lunch en wat lekkers tussendoor wordt gezorgd.

De kinderen hoeven dus geen snoep mee te krijgen van thuis!

De kinderen hoeven in principe geen eigen tas mee. De kinderen dragen een oranje Benedictus-shirt in het park. Deze mag in de dagen na het schoolreisje, gewassen, ingeleverd worden op school.

Het wordt morgen prachtig weer, daar zijn we heel blij mee. Maar wilt u daarom uw kind ingesmeerd op school brengen?

Wanneer u als hulpouder meegaat. Wilt u dan zonnebrand meenemen om de kinderen van uw groepje tussendoor in te kunnen smeren?

Voor vragen kan je terecht bij de leerkracht of bij de leden van de schoolreis-commissie.

Wij hebben er zin in en hopen op een stralende dag!

Olleke, moeder van Sepp (groep 7) en Jack (groep 3)

Margje, moeder van Pien (groep 5) en Jeroen (groep 1)

Jelle, vader van Puck (groep 6) en Indy (groep 4)

Dankjewel! Groeten Jelle