'Aangehaald' (14 april 2022)

14-04-2022

‘Aangehaald’ (Donderdag 14 april 2022)

Toch nog maar even een nieuwsbrief

Schoolarts

Paasviering en ontbijt

Kampioenen

Eindtoets

Schooltijdenwijziging na de zomervakantie

Schoolarts

Op woensdag 8 juni worden de kinderen die zijn geboren in 2011 gezien door de assistente van de schoolarts. Verdere informatie volgt nog

Paasviering en ontbijt

De paasviering verliep sfeervol en de kinderen luisterden naar het Paasverhaal en zongen paasliedjes onder begeleiding van het schoolorkest. Het paasverhaal werd verteld aan de hand van prachtige tekeningen die door kinderen van groep 7 waren gemaakt. Het was extra genieten van een paasontbijt dat door een klasgenoot was klaargemaakt en in een mooi versierde doos werd meegenomen naar school.  De paashaas kwam persoonlijk in alle groepen nog paaseieren brengen en alleen de kleuters moesten de eieren zelf nog zoeken.

KAMPIOENEN

Het is echt waar! Zowel de meiden als de jongens van onze school werden woensdagavond in Heiloo, na een spannende finalewedstrijd, uitgeroepen tot Kampioenen van Heiloo. Volgende week woensdag worden in Limmen de regiowedstrijden gespeeld en we houden u natuurlijk op de hoogte.

Vandaag werden de wedstrijden nog even geëvalueerd onder het genot van een glas champagne😊

Eindtoets

Woensdag en donderdag doen de kinderen van groep 8 mee de landelijke eindtoets.

Vrijdag vieren we Koningsdag en Benedictusfeest samen

Schooltijdenwijziging na de zomervakantie

Na de zomervakantie zal de eindtijd op de woensdag i.p.v. 12.00 uur voortaan om 12.15 uur zijn.

We bouwen de marge-uren enigszins op om ervoor te zorgen dat we na 8 jaar basisschool nog steeds voldoen aan de wettelijke eis van 7520 uur onderwijs.

Ik wens iedereen een fijn, zonnig Paasweekend.

Paasviering en verhaal Paasviering en verhaal
Paasontbijt gr 8 Paasontbijt gr 8
Paasontbijt Boris Paasontbijt Boris