'Aangehaald', (vrijdag 18 februari 2022)

18-02-2022

Carnaval en vakantie

Na schooltijd welkom

Carnaval

Het was een gezellige ochtend met dans, muziek en spelletjes in alle groepen. De meeste kinderen waren verkleed naar school gekomen en sommigen waren onherkenbaar en raakten bijna oververhit.

Nu gaan we stormachtig de vakantie in.

Na de vakantie gaan we weer hard aan het werk en hopelijk zijn er dan geen kinderen en leerkrachten meer thuis vanwege Coronabesmettingen.

Ouders welkom na schooltijd

Ouders mogen de school weer in en u bent dagelijks van harte welkom om na schooltijd even naar binnen te lopen en een kijkje in de klas te nemen of om de leerkracht even iets te vragen.

Wij hebben tijdens de Coronaperiode de zelfstandigheid van kinderen zien toenemen. De kinderen komen ‘s morgens zelfstandig naar binnen en doen en hun trommel en beker zelf in de bakken, eventueel met hulp van een klasgenoot of de leerkracht.

De kinderen hebben ook goed overzicht want het is rustig binnenkomen en de leerkrachten kunnen zich na binnenkomst gelijk bezighouden met de kinderen.

Voor nu; uitwaaien en fijne vakantie!

Carnaval 1 Carnaval 1
Carnaval2 Carnaval2