'Aangehaald'(update zaterdag 29 januari 2022)

29-01-2022

Toch nog even een update

We gaan een nieuwe fase in, in deze crisis. Als het een beetje meezit, zitten we in het staartje van corona. We worden nu overspoeld met nieuwe regels, maar ook daar gaan we weer aan wennen en dan wordt de druk minder. Er komt misschien nog een piek aan besmettingen aan en we hebben beperkte invloed op wat er gebeurt, maar we hebben wel invloed in de manier hoe we er samen mee omgaan. Wij zijn u, onze ouders, dankbaar voor het met ons meedenken in oplossingen.

Besmetting leerkrachten en inval

Net voor de kerstvakantie werd meester Jolle ziek maar bleek de testuitslag toch negatief en een forse keelontsteking de boosdoener. Maar nu is helaas ook meester Jolle positief getest en ziek thuis. Groep 7 heeft wel een piek aan besmettingen gehad afgelopen weken.

Meester Jasper is nog niet helemaal klachtenvrij maar als het even kan is hij er maandag wel. De kinderen komen in ieder geval gewoon naar school want er is een invaller achter de hand. (Dat is de status nu)

In groep 5 is meester Patrick besmet en nog niet fit genoeg om te werken. Juf Lieke komt extra zodat de kinderen naar school kunnen komen. (Dat is de status nu)

In groep 3 is juf Sacha nog in afwachting van een testuitslag maar we denken positief en gaan ervanuit dat zij er woensdag is. (Dat is de status nu)

Dag juf Nanda

Het was een vrijdag een leuke feestdag en we merkten ’s morgens, tijdens de ontvangst van juf Nanda op het grote plein, dat we allemaal toe waren aan een feestje. Er werd uitbundig gezongen voor Nanda, en toen zij de waterraket omhoogschoot en deze op het hoogste dak van school belandde, werd er hard geklapt. De voorbereiding voor deze lancering werd verzorgd door Lotte en Isabelle uit groep 8.

In alle groepen stond het afscheid van juf Nanda ‘s middags in het teken van Techniek.

Na schooltijd kwamen ook de kinderen van de BSO nog even langs en zij hadden een grote pot pindakaas mee voor juf Nanda.

Kinderen, ouders, het bestuur, de oudervereniging en oud-collega’s kwamen Nanda nog persoonlijk gedag zeggen. We zagen Nanda moe, een beetje emotioneel, maar blij en tevreden de Benedictusdeur achter zich sluiten op weg naar haar nieuwe uitdaging.

Nanda9 Nanda9
Nanda8 Nanda8