'Aangehaald'(vrijdag 17 december 2021)

17-12-2021

Kerstontbijt op school

Besmetting

Bedankt juf Jolanda

Uitrazen met de buurtsportcoaches

Kerstontbijt op school

De kinderen kwamen (bijna) allemaal vanmorgen in kerstkleding aan op school of hadden hun onesie aangetrokken. Het was nog donker genoeg om bij aankomst te kunnen genieten van de kerstboom met lichtjes, de spotjes, versiering en kerstmuziek. De kleuters kwamen ook via de hoofdingang binnen en voor sommigen was de kerstman die ze tegenkwamen ook een beetje spannend.

Samen met de klasgenoten ontbijten en luisteren naar het kerstverhaal en kersliedjes, was voor de kinderen ook een mooie beleving.

Een enkele leerling bleef noodgedwongen ziek thuis of was nog in quarantaine maar er werd hier en daar toch even kort een live verbinding gemaakt met de thuisblijver.

Wij denken dat de kinderen hebben genoten van het kerstfeest op school en dat zij voldaan en met plezier de kerstvakantie in gaan. De komende 3 weken zijn de kinderen vrij van school(werk) en wij zien ze hopelijk allemaal uitgerust terug op maandag 10 januari!

Besmetting

Helaas bleek gisteravond dat meester Jolle ook positief testte en dat hij er daarom vandaag niet bij kon zijn. Meester Jolle heeft deze week in zowel groep 7 en 8 gewerkt en wij vragen u daarom om de zelftesten die zijn meegegeven te blijven gebruiken. Het kan zijn dat uw kind, net als meester Jolle, deze week toch besmet is geraakt.

Bedankt juf Jolanda
Juf Jolanda start na de vakantie op een andere school en daarom heeft zij vandaag de kinderen al gedag gezegd. Volgende week volgt ook nog aanvullende informatie voor de kleutergroepen over de start na de kerstvakantie. Het team neemt komende week nog afscheid van Jolanda. Wij bedanken Jolanda voor haar inzet in de afgelopen periode en wensen haar veel succes met haar nieuwe uitdaging.

“UITRAZEN MET DE BUURTSPORTCOACHES

Even het huis uit om je lekker uit te kunnen leven met juf Heleen! Op de velden van hockeyvereniging De Terriërs zijn alle kinderen uit groep 3 t/m 8 welkom om gratis buiten te spelen en verschillende spelletjes te doen.

Dag: dinsdag, woensdag & donderdag
Tijd: 10.00 - 12.00 uur