09-07-2021

Als eerst willen we iedereen bedanken voor alle mooie woorden, kaartjes en cadeautjes die we deze laatste dagen hebben gekregen van iedereen als bedankje. We hebben een bijzonder jaar achter de rug met een hechte groep enthousiaste kinderen. We hebben genoten van alle kinderen individueel en van de groep als geheel. Wij zijn heel blij dat we dit jaar hebben kunnen afsluiten met een gaaf kamp en een prachtige musical. Waarbij je je als leerkracht soms verwonderd dat je ook aan het eind van een schooljaar nog talenten van kinderen ontdekt. Allemaal bedankt voor de samenwerking en geniet van een fijne vankantie!

Groetjes Marian en Ivo

Alvast voor in de agenda: op dinsdag 12 oktober, van 18:30 uur tot 19:30 uur, zijn alle kinderen uitgenodigd voor de terugkomavond. Dan horen we graag van iedereen de verhalen over het VO en hoe het met ze gaat.

holiday holiday