De laatste week

28-06-2021

We zijn nog maar net begonnen met de spannende musical week, maar we kijken ook alvast vooruit naar de komende week, de laatste week basisonderwijs van deze groep 8.

Op vrijdag 2 juli, de dag na de spannende musicalavond, mogen de kinderen uitslapen en verwachten wij ze om 10.30 uur op school.

Maandag 5 juli zal in het teken staan van opruimen en schoonmaken en hebben de kinderen hun laatste gymles.

Op dinsdag 6 juli zijn wij om 10.00 uur uitgenodigd voor een honkbal clinic van Double Stars Heiloo. Hiervoor zoeken we nog 2 ouders die om 9.40 uur mee willen fietsen en rond 11.15 mee terug naar school. Zou u onder dit bericht willen aangeven of u mee kan fietsen?

Als we om 11.30 uur terug komen op school willen we met elkaar lunchen met pannenkoeken. Zijn er vijf  ouders die 20 pannenkoeken willen maken en deze in de klas willen zetten voor als we terug komen?

Om 14.25 uur worden de kinderen van groep 8 door alle kinderen op school letterlijk de voordeur uitgezwaaid.

Op woensdag en donderdag zijn de kinderen vrij. Ze zijn natuurlijk wel welkom bij ’Bendictus got talent’ op donderdagochtend.

summervacation summervacation