Week van de musical

25-06-2021

Deze week gaat het gebeuren: we zijn klaar om de musical op te voeren. Hier een overzicht van deze spannende week.

Dinsdag hebben we de generale repetitie. We gaan de musical dan voor de laatste keer oefenen zonder publiek, maar wel in vol ornaat, zonder onderbrekingen.

Woensdag is dan het eerste optreden voor de groepen 1 t/m 4 om 9.30 uur. Hierbij zijn ook oudere broers en zussen welkom om te komen kijken.

Donderdag voeren we de musical om 10.00 uur op voor de groepen 5 t/m 7. Hierbij zijn ook oudere broers en zussen welkom.

De kinderen mogen op donderdagmiddag om 1 uur naar huis. We verwachten ze om 6 uur weer op school.

De slotuitvoering is op donderdagavond voor (stief)ouders. Om 18.45 uur gaan de deuren open en om 19.00 begint de musical. We vragen u om tijdens het lopen in school uw mondkapjes te dragen. Zodra u zit mag deze af.

Een spannende week voor de kinderen, maar we zijn er van overtuigd dat het een succes gaat worden.

show show