'Aangehaald'(vrijdag 18 juni 2021)

19-06-2021

Alternatief ‘schoolreisje

Studie-ochtend

Sportdag kleuters

Schoolvoetbal

Stuk knippen slot container

Schoolfoto’s evaluatie

Op de valreep waterschade

Alternatief ‘schoolreisje

Komende week worden er in verschillende groepen leuke dingen gedaan. Kinderen van groep 1 t/m 4 krijgen bijv. maandag een dansworkshop aangeboden.

Studie-ochtend

Woensdag 23 juni is een studiedag en daarom zijn de kinderen vrij. Het team houdt zich o.a. bezig met de besteding van de NPO gelden en a.s. maandag is hierover ook overleg met de MR. Tevens vinden de voorlopige adviesgesprekken plaats op school voor kinderen van groep 7.

Sportdag kleuters

Donderdag hebben de kleuters een sportdag en de dag wordt verzorgd door Alkmaar Sport.

Schoolvoetbal

Zowel de jongens als de meisjes van groep 8 spelen a.s. woensdag opnieuw wedstrijden tegen kinderen van andere scholen in Heiloo. Helaas zonder toeschouwers maar dat kan de sportieve pret niet drukken. Veel succes allemaal en zet hem op!

Stuk knippen slot container

Je verwacht zoiets niet maar het is waar: het slot van onze vuilcontainer werd vorige week doorgeknipt en inmiddels hebben wij dat slot vervangen. Zonde van het geld en vooral…waarom?

Schoolfoto’s evaluatie

Alle kinderen hebben eerder de fotokaart met inlog gegevens meegekregen naar huis. De bestellingen zijn afgerond en inmiddels ook geleverd. U kunt via een Topic evt. op-/aanmerkingen melden als u nog iets kwijt wilt over de (kwaliteit) van de schoolfoto’s die zijn gemaakt.

Op de valreep waterschade

Extreme regenval heeft vrijdagavond bijna overal in de omgeving tot veel overlast geleid en ook op school is er sprake van waterschade. Binnen in een (Pino) lokaal is er lekkage en buiten drijven de rubber tegels. Het lijkt bij ons op school verder gelukkig mee te vallen, zeker nadat ik vrijdagavond de verhalen van enkele collega-directeuren hoorde over waterschade in het gebouw. Het is fijn dat we enkele betrokken ‘schoolburen’ hebben op wie we een beroep kunnen doen in noodsituaties en waarvan een buurtbewoner met een sleutel altijd de school in kan om even te kijken.

IMG-20210618-WA0011 IMG-20210618-WA0011
IMG-20210618-WA0012 IMG-20210618-WA0012