Nieuwe leerling, Cito’s en laatste blokken

11-06-2021

Sophia heeft afgelopen woensdag gezellig meegedraaid in onze groep. Zij zal na de zomervakantie bij ons op school komen. Het nummer van moeder is toegevoegd aan de ouder app groep zodat er wellicht in de zomervakantie al speelafspraken gemaakt kunnen worden.
Cito’s

De Cito’s zijn op een haar na geveld. En wat hebben ze het goed gedaan! Alleen begrijpend luisteren staat voor komende week nog klaar.
Lijn3

Deze week zijn we met het thema Overal water begonnen. De letters c (al vorig thema) x en y komende tijdens dit laatste thema aan bod. Daarnaast oefenen we met het lezen op tempo. En op de vrijdagen wordt er geoefend met het voorlezen voor de groep. Best wel spannend maar de kinderen pakken dit heel serieus op.

Wereld in getallen

Tijdens het laatste blok van rekenen oefenen we met het maken van sommen onder de 10. Ook op tempo! De getallenlijn tot honderd, geldsommen en sommen met een denkwolken komen ook nog aan bod (zie foto’s).

image image