'Aangehaald'(vrijdag 11 juni 2021)

11-06-2021

Kennismaken met de leerkracht

Schoolvoetbal

Pallets

Bericht uit ´t Oosthonk

Kennismaken met de leerkracht

Op woensdag 16 juni maken de kinderen een uurtje kennis met de leerkracht(en) die zij volgend jaar zullen krijgen.  De groepsindeling wordt in een apart bericht verstuurd naar alle ouders/verzorgers.

Schoolvoetbal

Woensdag begint zonder toeschouwers het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi. Groep 8 levert een meisjes- en een jongensteam en… ze zijn net zo strijdlustig als het Nederlands elftal.

Pallets

De jaarbestelling komt op pallets binnen en de pallets kunnen wij niet (her)gebruiken.  U kunt ze gerust ophalen want dat scheelt ons een ritje naar grofvuil.

Bericht uit ´t Oosthonk

Hoera, we mogen weer een disco organiseren!

Zaterdag 26 juni kunnen de kinderen weer naar hartenlust komen dansen in ´t Oosthonk tijdens onze SPORT disco. De kinderen mogen hun mooiste sportoutfit aan.

Voor kinderen van groep 3 tot en met 5 staat onze DJ te draaien van 18.00 uur tot en met 19.30 uur.

De kinderen van groep 6 tot en met 8 zijn van harte welkom van 20.00 uur tot en met 21.30 uur.

De zaal gaat 10 minuten voor aanvang van de disco, 17.50 uur en 19.50 uur, open.

Kosten €4,- per persoon inclusief een drankje en iets lekkers.

De kinderen moeten opgehaald worden, we laten ze niet alleen naar huis gaan. We vragen de ouders bij het ophalen rekening te houden met de geldende maatregelen (1,5 meter etc.). Zo kunnen we als wijkvereniging steeds meer.

Tot zaterdag 26 juni!