Musical + schoolvoetbal

09-06-2021

Musical
Voor de musical zijn wij op zoek naar:

- een mobiel kledingrek +klerenhangers (zodat de klas een beetje overzichtelijk blijft)

- een reddingsboei voor de aankleding van het strand en de beachclub

- een (barok)lijst voor een schilderij van ca. 80 x 55 cm. Of een handig iemand die deze kan maken met hout, purschuim en een bus gouden verf.

Schoolvoetbal
De kinderen die meedoen met het schoolvoetbal hebben allemaal het programmaboekje voor woensdag de 16e meegekregen. Het boekje voor de tweede ronde op 23 juni volgt nog. Zoals daarin vermeld staat wordt er dit jaar helaas gespeeld zonder toeschouwers. Er mag per groep maar één begeleider/coach aanwezig zijn. We zijn nog op zoek naar een coach voor de jongens voor beide woensdagen. Bij de meiden wil de vader van Mischa de 23e coachen en zijn we nog op zoek naar iemand die dit de 16e wil doen.

gym gym