Musical groep 8

02-06-2021

Na een prachtige kampweek is de focus richting de eindmusical gegaan. De voorbereidingen zijn in volle gang en er wordt druk geoefend en gedanst. We willen u alvast op de hoogte brengen van de verschillende optredens:

Op donderdag 1 juli is de afscheidsavond voor groep 8. Vanwege de ruimte en toegestaan aantal bezoekers is deze avond alleen voor (stief)ouders. We zullen de deur openen om 18.45 uur en om 19.00 uur zal de opvoering beginnen.

Jongere broers en/of zussen zien de musical tijdens de ochtendopvoeringen op school. Oudere broers en/of zussen zijn ook welkom tijdens één van deze ochtendopvoeringen voor de kinderen van school. Deze opvoeringen zijn op woensdag 30 juni om 10.15 uur en op donderdag 1 juli om 10.15 uur.

show show