Fietskeuring en kampbrief

14-05-2021

Fietskeuring
Komende maandag 17 mei worden de fietsen op school gecontroleerd door medewerkers van Veilig Verkeer Nederland. De kinderen worden dus op de fiets naar school verwacht. Aan de hand van een checklist wordt bekeken of de fiets in goede staat is om de tocht van 60 km naar Texel af te leggen. Tijdens de tocht mogen er geen manden/kratten voorop de fiets zitten. Indien nodig is het wellicht handig om deze er voor komende maandag al af te halen.

Kampbrief
De kampbrief met informatie over het kamp is als bijlage toegevoegd. Op de laatste pagina staan hulpvragen waarbij we uw hulp goed kunnen gebruiken. Komende maandag geven we deze brief ook op papier mee met de kinderen. Op dinsdag hopen we alle antwoorden met hulp dan weer terug te ontvangen zodat we knopen kunnen doorhakken. Het is kort dag, maar de voorbereidingen gaan als een speer en we hebben er zin in!

Overleg Overleg